A SteelSeries a Nongshim RedForce hivatalos perifériatámogatója lesz
2022. július 20., Szöul | Chicago – A SteelSeries,a gamer és esport perifériák vezető gyártója bejelentette új partnermegállapodását a Nongshim RedForce-szal, a professzionális koreai League of Legends esport csapattal.
A partnermegállapodás értelmében a SteelSeries a Nongshim RedForce hivatalos perifériatámogatójává válik, és olyan termékeket biztosít a csapatnak, mint a díjnyertes Arctis headset termékcsalád, valamint a gyártó további egereinek, billentyűzeteinek és egérpadjainak sorozata. A két márka marketingkezdeményezések, online és offline események, élő közvetítések és promóciós tartalmak terén is együttműködik majd.
„Az esport rohamos térnyeréséből adódva különösen örülünk annak, hogy egyesítjük erőinket a SteelSeries-zel, a gamer felszerelések piacának egyik globális vezetőjével” – nyilatkozta Oh Ji-hwan, a Nongshim RedForce vezérigazgatója. „A SteelSeries-zel és kategóriájukban vezető termékeikkel együtt elkötelezettek vagyunk amellett, hogy az elit teljesítményünkkel megfeleljünk rajongóink elvárásainak.”
A SteelSeries az az eredeti esport márka, amely 2002 óta folyamatosan köt partnermegállapodásokat a világ vezető professzionális esport csapataival. A SteelSeries és a profi esport csapatok közötti kapcsolat túlmutat az egyszerű szponzoráción. A SteelSeries együttműködik professzionális játékosokkal és csapatokkal a teljes folyamat során, a termékkoncepciótól kezdve a tervezésen és a tesztelésen át egészen az ellenőrzésig, hogy a folyamatosan fejlesztésekkel a legjobb gamerfelszerelést tudják bevezetni a piacra.
A Nongshim RedForce League of Legends esport franchise csapata hivatalosan 2020-ban alakult meg. Kemény játékstílusuknak köszönhetően már most nagy figyelmet kaptak az esport rajongók körében. Elképesztő eredményeket értek el: másodikok lettek a 2021-es KeSPA kupán Ulsanban, amely a csapat első hivatalos tornája volt az alapításuk óta, ugyanabban az évben pedig az összes rájátszási szezonra is bejutottak az LCK-ban. A SteelSeries-zel történő együttműködés várhatóan segíteni fogja őket abban, hogy még jobb teljesítményt érjenek el a 2022-es LCK nyári szezonjában.
Ez a partnermegállapodás lehetővé teszi a SteelSeries számára, hogy a Nongshim RedForce-szal közösen végzett különféle marketingaktivitásokon keresztül népszerűsítsék páratlan technológiai és innovációs történetüket. Ezenkívül a SteelSeries azt is tervezi, hogy a partnermegállapodási keretein és idején belül új termékismertető tartalmakat tesz majd közzé.
A SteelSeries-ről
A világszerte vezető szerepet betöltő SteelSeries a minőségre, az innovációra és a funkcionalitásra összpontosít a gaming és esport perifériák terén. A SteelSeries 2001-es alapítása óta folyamatosan új innovációkkal és technológiai újításokkal növeli a teljesítményt, melyek lehetővé teszik a játékosok számára, hogy jobb gamerek legyenek, hosszabb ideig edzenek és megfeleljenek a kihívásoknak. A SteelSeries a versenyképes gaming rendezvények és az esport úttörő támogatója, kapcsolatot teremt a játékosok között, elősegítve a közösség és a céltudatosság elérését. A SteelSeries-t professzionális és amatőr sportolókból álló csapata segíti minden egyes kiegészítő és a vállalat szoftveres ökoszisztémája, a Steelseries GG tervezésében és elkészítésében, továbbá ők jelentik a vállalat hajtóerejét is. 2020-ban a SteelSeries felvásárolta a KontrolFreeket, a nagy teljesítményű kontroller-kiegészítők iparágának vezetőjét, valamint a Nahimic-et, a játékokhoz tervezett 3D hangmegoldások vezetőjét. 2022-ben a SteelSeries csatlakozott a GNcsaládhoz, a világ mintegy 100 országában értékesített innovatív és intelligens audio- és videokommunikációs megoldások világelső gyártójához. Ha szeretnél többet megtudni a SteelSeries-ről, látogass el a steelseries.com oldalra, vagy vedd fel velünk a kapcsolatot Instagramon és Twitteren.
A NONGSHIM REDFORCE-ról
A Nongshim RedForce, amely részt vesz az LCK-ban, a világ vezető e-sport bajnokságában, 2019-ben Team Dynamics néven indult, majd hivatalosan franchise csapattá alakult, miután 2020-ban a Nongshim, Korea vezető élelmiszeripari márkája felvásárolta őket. Megalakulásának első évében második lett a Kespa kupán és bejutottak a rájátszásokba is, így sikeresen zárták összeállásuk első évét. Kreatívak a marketingben a merchandising és a CSR területén, beleértve az LCK első éves tagságának bevezetését.
- Nongshim RedForce weboldal (https://ns-esports.com/)
- Nongshim RedForce Instagram (https://www.instagram.com/ns_redforce/)
- Nongshim RedForce Facebook (https://www.facebook.com/NSREDFORCE/)