Az okoseszközök növelik a biztonságot és az alkalmazottak koncentrációs képességét
2020. november 23., Einhoven, Hollandia – A világ és a munkahelyi szokások már sosem lesznek ugyanolyanok, mint a COVID-19 pandémia előtt, még akkor sem, ha a tudósok találnak egy hatékony oltóanyagot a vírussal szemben. Számos szervezet küzd a tárgyalók vagy a nyitott irodahelyiségek biztonságának kérdésével, mivel az aeroszolok gyorsan terjednek a zárt terekben. A WHO szerint, különösen a rossz szellőzéssel rendelkező helyiségek jelentenek nagy kockázatot. A jó levegőminőség fenntartása és a kórokozók terjedésének csökkentése kulcsfontosságú a biztonságos munkakörnyezet megteremtéséhez.
Kutatási eredmény: a produktivitás akár 11%-kal is nőhet friss levegőnek köszönhetően
A jó minőségű munkakörnyezet segíti az alkalmazottak koncentrációs készségeit, azonban a rosszul szellőző helyiségek negatív hatással lehetnek erre. A World Green Building Council kutatása szerint a produktivitás 11%-kal nőtt a munkahelyi friss levegő megnövekedése és a szennyező anyagok csökkenése következtében.
A BenQ interaktív síkképernyőin megjelenített widget-ek megkönnyítik a szervezetek számára a levegőminőség megfigyelését. A beépített érzékelő képes összegyűjteni a levegő minőségének jellemzőit, a monitorokon pedig ezt követően megjelennek az elemzett adatok. Ily módon, nemcsak a vezetőségnek könnyebb figyelemmel kísérnie a levegő minőségét azokban a tárgyalótermekben, ahol a BenQ síkképernyők lettek felszerelve, hanem az alkalmazottakat is értesíthetik, hogy nyissanak ajtót és ablakot, vagy tartsanak szünetet, ha az érzékelt levegőminőség meghaladja a kockázatos szintet.
„Elősegítik az alkalmazottak egészséges környezetben történő kommunikációját”
A digitális kommunikációs eszközök még a COVID-19 utáni világban is fontos szerepet fognak játszhatnak az alkalmazottak közötti biztonságos és hatékony kommunikáció lebonyolításában. „Az intelligens interaktív síkképernyőink olyan funkciókkal lettek felszerelve, amelyek elősegítik az alkalmazottak egészséges környezetben történő kommunikációját.” – nyilatkozta Steve Chu, a BenQ Europe elnöke. A BenQ, az emberi technológiai megoldások vezető szállítója, céljuk pedig a felhasználók életénekvitelének segítése és gazdagítása.
Chu továbbá hozzátette: „Különösen ezekben a kihívásokkal teli időszakokban elengedhetetlen, hogy több információ legyen kéznél a tárgyalótermek levegőminőségéről. A friss levegőellátás segít csökkenteni az aeroszol terjedését a helyiségben, egyúttal pedig biztosítja az alkalmazottak koncentrálóképességének fenntartását.”
A levegőminőség-érzékelő nemcsak a szobahőmérsékletet és a páratartalom* mértékét ellenőrzi, hanem a szén-dioxid-koncentrációt, valamint a PM2,5* és a PM10 légköri aeroszol részecskéket is, amelyek káros hatással lehetnek az alkalmazottak egészségére. A szén-dioxid érzékelő a WHO és az EU előírásainak megfelelően lett kialakítva. A képernyőn megjelenő praktikus widget segíti az alkalmazottakat a helyiségben mért értékek figyelemmel kísérésében, hogy szükség esetén azonnal kinyithassanak egy ajtót vagy ablakot. (*RP02 sorozathoz támogatja.)
Biztonságos munkakörnyezet és hatékony kommunikáció
A BenQ interaktív síkképernyőinek egyéb biztonsággal kapcsolatos tulajdonságai is vannak. A kijelzők kórokozó-elleni, ezüstionnal bevont felülete lényegesen csökkenti a kórokozók terjedését, így minimalizálja a fertőzés kockázatát az érintőképernyő megosztása során. A BenQ számos szemvédelmi technológiát kínál az alkalmazottak látóképességének megóvására, egyben tiszta és kényelmes megtekintési élményt nyújtva számukra. A beépített kékfény szűrővel hatékonyan csökkenthető a szem fáradtsága és irritációja. Ezenkívül az exkluzív Flicker-free technológia kiküszöböli a monitor vibrálásának fő okát, amely a szem megerőltetését és látásromlást is okozhat.
A beépített hang alapú asszisztens érintés nélküli kezelést tesz lehetővé, hogy az alkalmazottak meg tudják tartani a megfelelő távolságot egymástól a tárgyalótermekben. Az EZWrite több-platformos megoldásának köszönhetően az alkalmazottak könnyedén elmenthetik a fájlokat a személyes felhő tárhelyükön, majd hozzáférhetnek azokhoz a tárgyalótermekben.
A panelbe beépítésre került egy X-Sign Broadcast nevű vezeték nélküli broadcast rendszer is, amely riasztásokat, üzeneteket és közleményeket tud küldeni. A hagyományos üzenetkezelő rendszerektől eltérően az X-Sign Broadcast biztosítja az azonnali üzenetküldést, valamint a csoportos értesítést. Ez egyszerűsíti a vállalatok számára az üzenetek gyors elküldését a tárgyalótermekbe, ha a helyzet intézkedéseket igényel.
A legújabb videokonferencia-alkalmazások
Az interaktív síkképernyőkre ezenfelül a legújabb videokonferencia-alkalmazások is előtelepítésre kerültek. A Zoom és a BenQ közösen teszik jobbá a videokonferenciák lebonyolítását. A Zoom Rooms és más csúcsminőségű konferencia-alkalmazások, mint például a Cisco Webex és a Microsoft Teams teljes mértékben kompatibilisek az eszközzel az OPS foglalat használatával. A CP01 és RP02 sorozatokon a Blizz TeamViewer is előtelepítésre került. A beépített kamerával és a mikrofonnal párosítva az alkalmazások lehetővé teszik a felhasználók számára a megbeszélések azonnali elindítását.
A „munkába való visszatérés” a COVID-19 pandémia idején és azt követően ugyan már sosem lesz többé ugyanolyan, mint amilyen korábban volt, megnyugtató, hogy a digitális kommunikációs eszközök fontos szerepet játszhatnak az alkalmazottak közötti biztonságos és hatékony kommunikáció biztosításában.
Ha többet szeretnél megtudni a BenQ vállalati IFP megoldásairól, látogass el a https://www.benq.com/en-eu/business/ifp/corporate.html oldalra.
Hozzászólás